May 11, 2009 | By: Lynne

Frienship cake and buah tangan from my friend..Sue J.

Sue msg saying her hubby will be sending the Herman (friendship cake) over..ni kek persahabatan tradisi orang2 Danes. According to the story, you have to peram the cake for 10 days and each day you have to add certain ingredients to it and sampai masa 10 hari, you kena bake the cake..Lepas tu kek tu akan dibahagi kepada 5 bahagian and 4 bahagian mesti diagih2kan kepada your friends. Tu lah ceritanya..interesting jugak kan.


Ni lah rupanya Herman Friendship cake yang Sue bertungkus lumus bakar. Thanks Sue..akan ku hargainya..
Yang bestnya i didnt only get Herman Friendship cake..Sue siap kasi lauk lagik..macam tau2 aje nari aku tak masak Sue. Baru nak panaskan lauk semalam..tup2 kau kasi lauk pulak. rezeki2..huh..tu lah lauk daging masak bombay and sayur. Lazat!!!

Yang ni lagi best to the max. dapat buah tangan dari Mesia...maceh lah Sue..macam2 kau kasik aku...yang best..ada nasi impit, keropok udang, santan powder, instant yeast, kerisik, bawang goreng, oren emulco, pandan emulco and strawberry emulco. Yippee..aku happy!!!
THANKS kawanku SUE...

2 comments:

Sue Suraya said...

Hehehe...malu aku kau tepek barang yg aku kasi! bukannya banyak pun! seto'et jek!

Lynne said...

eleh babe..barang yg aku tak jangka dpt pun..bila dpt macam excited aku. hehehee..

Post a Comment